Két megalkotója az olasz Giovanni Michelotti és az angol Harry Webster alvázra építkeztek, mert így több változatot tudtak létrehozni. A Heraldok készültek kabrió, kupé, lépcsőshátú, furgon és kombi kivitelben. Összesen 300.000 készült belőlük.
A Herald, azaz Hírnök megfelelt a nevének, mert előfutára és műszaki alapja is volt olyan későbbi komolyabb modelleknek mint a Vitesse, a Spitfire és a GT 6.
Az autót 1975-ben hozták Magyarországra, 1979-től Kuncsorbán egy istállóban várta a jobb időket. Mezőtúrra került, majd onnan 1980-ban Kecskemétre. Jó állapotban volt, önindító és kisebb esztétikai javítás után napi használatba vettem. Bár évente vizsgáztatni kellet, ez nem okozott gondot. A mai napig bizonyítja tartósságát, amelyet annak köszönhet, hogy tervezői egy prototípust végighajszoltak Afrikán Fokvárostól Tangerig. Ez a Herald is jól teljesített leghosszabb útján a bulgár tengerparton végig Törökországig. Hazafelé a román utakon félig leszakadt a hátsóhíd, de így is hazahozott a saját kerekein. Akkor határoztam el, hogy korhű állapotba hozom.